yooo




typ konstigt.... fast najs... hjärndödas tankar







Kommentarer
Postat av: Tesan

Om du syftar på att senaste skivan var kass, som så många andra menar, får jag lov att säga att jag tycker du har fel. Jag är inte emot att band utvecklas/utvecklar sin musik, även fast det typ ALLTID uppfattas som "från något bra/eget/äkta, till dåligt/mainstream/okänsligt" av många. Visst händer det sig så ibland, att band blir ytligare, men jag vore mer förvånad om Kent stannat med exakt samma sound och med samma "djupa" texter som de gick på för 10-15 år sen. Om jag varit en medlem i Kent och gjort det hade jag varit djup deprimerad i dagens läge och inte nog med det så blir dom ju tillexempel äldre och kanske både ser annorlunda på saker och ting nu för tiden, plus skiftar målgrupp för sin musik lite grann.



Jag håller ju förstås med om att man ska sluta när man ligger på topp och inte när man är på väg utför. Dom kanske borde starta sig nya projekt.

2009-02-03 @ 02:20:33
URL: http://ninjamjao.devote.se
Postat av: Emma

Haha, du är så smart! Det ska jag lätt göra ;)

2009-02-05 @ 00:36:54
Postat av: Emma

Den kommer snart. jag brukar filosofera om konstiga saker när jag inte kan sova.. ;D

2009-02-05 @ 00:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0