Julbravader och nyår



Juldagarna var kanske dom sjukaste någonsin! Jag, Jocke, Calle, Micke och Ellie fick för oss att vi skulle supa fem dagar i rad. Vilket vi gjorde med stor inlevelse. Fantastiska dagar var det med glädje och berusning. Vi var bland annat i västerås, hemma hos björn och ute i Sala. Västerås-trippen var absolut den roligaste. Då var vi på hugget och jävlades med allt och alla!  Haha!

Två dagars vila och sedan tar jag tåget upp till Åre för att hälsa på Daiper och Emma. Det var ju helt fantastiskt mysigt uppe hos dem. Den där Kåtan var kanske den bästa kojjan någonsinn. Och whiskeyn flödades i våra strupar som det renaste vattnet. Hemresan var dock hemsk. Jag blev febrig samma stund som jag åkte och var då tvungen att sitta 10timmar i ett tåg. Jag lyckades sova 1timme av tio möjliga. När jag kom hem var jag helt förstörd och viste knappt vad jag heter. Dagen därpå drack jag lite bärs och allt blev genast mycket ljusare.  

Detta var en snabb och kort historia om vad jag gjort den senaste tiden. jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen.


/TKG, frisk igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0