tyskland vi kommer!




Jag fick idag ett härligt sms av min kära prao-elev "Jens". I detta sms förtäljer han att Rise against kommer till tyskland. Självklart så tänker han, jag och Alex åka dit och ösa sönder. Där började min euforiska dag av vanvett och kaffeböner med siluetter. 
Jag lyckas boka en fantastiskt bra studio till bandet där vi ska spela in kommande demo. Alla var på och allt är klart. Måste bara bekräftas hos Jonas. Jag har hela dagen sprungit runt som en ninja och gjort transprakar i luften, som en gest för mitt superba humör denna dag. Inte nog med detta!  När jag kommer hem så kollar jag upp Rise against-spelningen och inser att dom ska spela med ANTI-FLAG!!!  Vilket för min del är helt fantastiskt. Vist jag såg dom i somras. Men jag får aldrig nog av denna härliga, politiska punken!  Ner med staten, framtvinga anarkismen! 





/Tom, lite gladare än andra 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0