ordbajs




Sist jag ordbajsade här skrev jag om bajs i alla olika färger och former. Denna gången ska jag införa en ny rubrik och hälsa en ny tid kommen. Jag ska väcka mina sovande grannar  genom att kasta datorskärmen mot väggen. De ska samlas i hop utanför min dörr, bakandes och skrikande ska de befläcka mitt namn. Ty tystnad, lugn och ro är vad den moderna svensken vill ha. Frid och fred är vår vardag. Vi blundar för all form av ondska och misslyckande, vänder blicken mot de miserabla och hopplösa. Vi ser det vi vill se.
Jag vill tugga på ditt tuggummi, spotta det i deras ögon och gnugga dem rena. Ty deras tårar är ännu mer besudlat. 

Försöker du leva efter någon annans idealer så kommer du dö en dubbeldöd. Ty, den andra gången du dör är då ditt hjärta slutar slå...



/Tom, sörjer heath ledger inatt












 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0