ge mig en vinterdrog


Jag känner mig fruktansvärt patetisk. Jag har inget jobb och är enormt missnöjd med min vardag och likaså helgerna. Det känns som om alla på någotvis har tagit en timeout från fritiden och koncentrerar sig på jobb/skola etc. Ni har förvandlats till lata och gemytliga soffliggare som vägrar resa sig upp. KOM IGEN! RES ER! Ge mig en vinterdrog att knarka bort min fritid på! 
Idag hamnade jag i en obehaglig situation. påtal om obehagliga situationer: Jag hatar när pensionärer är och handlar med sina rulatorer. Ja, jag är elak. De stannar mitt i gången och gör egentligen ingenting förutom att bara vara i min väg. De får mig att vilja skrika rakt ut "Flytta på dig kärring, det här är inget jävla vilohem". Men jag hindrar mig ganska snabbt och finner fattningen och inser att jag bara är arg för att jag är så enormt uttråkad. 
Men dom borde ändå ha egna butiker till alla gamla...



Tom, uttråkad och menlös som aldrig förr 


Kommentarer
Postat av: Tesan

Jag vet hur det kan kännas. Fokusera om energin och roa dig med något som aktiverar själen istället, ifall alla äventyr verkar långt bort. Eller gör något otippat. Man behöver inte alltid vänta in alla andra...



Var snäll mot gamlingarna också. Haha.

2008-11-11 @ 11:28:31
URL: http://ninjamjao.devote.se/
Postat av: Erica

Håller med dig lite, men var snäll mot dom gamla, tänk på att du också kommer bli gammal!



Du får komma och leka med mig och Björn, vi gör inte heller mycket vettigt om dagarna.. :P

2008-11-11 @ 16:06:57
URL: http://eatmeraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0