overkligt


I detta inlägg ska jag inte skriva om mycket substans eller matrial. Jag vill bara säga att så otroligt många saker känns så otroligt overkliga för tillfället. Vissa saker känns som de aldrig hänt och vissa saker känns som om de aldrig kommer att hända. Minnen känns som ett annat liv och mitt liv känns som en annans. Vem är du och vem är jag?  På vägen hem från krogen skuttade jag glatt. jag gick sakta, luktade på blommorna och sirenerna som precis har slagit ut. På grund av min låga fart (det satt en 30 skylt vid vägen)  så gick en vacker vas om mig. Den hade ögon, ögon av alla delar. De var vackra som få och jag ville ge den blommorna och alla dofter jag någonsinn luktat. Min charm var slående och den sa hejdå och vi gick skilda vägar.
Jag är som en disktrasa. Bra på att torka ytan men okapabel på att dra bort alla farliga bakterier.

En parasit vill jag vara, men det är en omöjlighet.


/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0