Märkliga drömmar



Inatt så sov jag och självklart så drömde jag. Jag vaknade runt 04:00 och pissa. Minns att jag drömde lite läskiga drömmar. Jag blev jagad av en psyko tjej. Jag åkte bil med någon jag inte känner, han var svart som natten. Kvinnan står i en korsning och ska lämna post. Jag åker förbi henne, lite senare åker hon ifatt oss (med sin cykel). Hon stoppar oss och är vansinnig för att vi har kört för nära henne när hon lämnade posten. Hon skjuter en kille ur en annnan bil. Jag reagerar blixtsnabbt och drar där ifrån. När jag kommer hem så sitter inte den svarta killen bredvid mig utan min bror. Jahapp? satt han där hela tiden. vem var den svarta killen? Efter ännu en stund sitter min mor bredvid mig. Vid det här laget börjar jag bli trött på den här drömmen. I drömmen har jag ständig panik. Jag vaknar 06:00, dags att kliva upp.

Mardrömmar är väl ungefär den enda spänningen man får i sin vardag, tyvär. Jag gillar mardrömmar skarpt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0