Grannskap



Den första bilden som kommer upp när man söker efter "grannar" på google är denna:
(rätt passande)

image280

Denna bild leder till mitt tema i detta inlägg. Grannskap: Idag fick jag veta att en av mina kollegor, bor i samma hus som mig, fast i en annan uppgång bara. Det leder till att jag faktiskt för två veckor sedan sade förväl till landsbygden, Tärnsjö och begav mig vidare i mitt liv och min resa genom världen. Jag hamnade i "staden"  Sala. Jag bor i en liten etta på 40kvm som är alldeles för stor för mig, vilket är helt ologiskt och annorlunda.
Denna vecka blir andra veckan jag jobbar på Maxit (www.maxit.se). Märkligt nog så är vi tre stycken i maxits arm'e som är  N.E.R.D's och kollar på anime om dagarna och febrilt följer dattebayo's utgåvor. Ännu mer obegripligt är att vi hamnar i ett och samma skift. Just det, detta jobbet betyder skift för min del. Ena veckan jobbar jag förmiddag den andra eftermiddag. För mig känns det som ett ypperligt schema.
Men tillbaka till "grannskap". Jag kom alldeles nyligen hem från jobbet efter att ha jobbat skift. När jag går förbi huset bredvid mig, så får jag höra höga stön. Jag tänker "kollar någon på porrfilm", men icke. Någon har orgasmgivande sex och stönar ut i en onormalt hög och ljuvlig stämma (med fönstret öppet). En gnutta avund fyller sig i min kropp. Jag är 20 år, inte allt för ful, luktar inte illa? och är iaf charmigare än en disktrasa. Trots dessa bra egenskaper och den enorma positiva energi som jag utstrålar så bor och är jag singel.


/Tom, har fortfarande bakismage


Kommentarer
Postat av: Alexander

hoho. Mer nördar åt folket. =)

2008-05-20 @ 00:33:58
URL: http://chaos187.blogg.se
Postat av: Cajsa

Men Tom, har du flyttat?! Det känns som att det en gång i tiden var sånt här vi brukade berätta för varann...hm... (fast när jag tänker efter glömde jag visst berätta att jag skulle flytta till storstan också, så vi är väl lika dåliga båda två...eller lika bra..;))

2008-05-20 @ 16:06:05
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0