dröm


Inatt drömde jag rätt cool dröm. Det var så att jag jag och min bror (Nick) renoverade ett rum, som var vårat. Det där rummet måste ha varit det största rummet någonsin. Jag skulle tippa på att det var cirka 100-120 kvm. Rummet hade ungefär 20 fönster och stog på en klippa mot havet. Det var nice...
Igår drömde jag att jag var en manga figur och kunde förvandla mig till en "ssj". Grejjen var den att jag var inte någon fri människa utan jag såldes som en slav till en annan människa som var min granne. Min beskrvning/försäljningsargument var: Menlösa och farliga ögon. Hahaha!

Just nu sitter jag och äter havregrynsgröt och mackor. Härligt med frukost ^^ och Vinyl1071. Helt great!


Ha en gooo dag!

/ Tom, vaknade inatt och var kissnödig



Kommentarer
Postat av: Fiaah

Godmorgon=). Hoppas du får en bra dag!:D

2008-06-25 @ 04:52:58
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0