Banden jag såg


Vi skriver året 2008, platsen är hultsfred och festivalen är i full gång. Campingen är så gott som full.
Banden jag såg var följande:

Torsdag
Anti-Flag,
sjukt bra var de. Det var kärlek och ös när vi skriver historia och gör Hultsfreds största circelpit ever. Tyvär så var ljudet inte det bästa, lite för lågt allting.
Adam Tensta, Otippat att jag äns såg honom. Måsta tyvär säga att han hade den bästa konserten under hela helgen på festivalen.
Paramore, hon är bara för snygg och för bra.
Danko Jones, Så jävla hård. Man får gåshud när jag headbangar, som bara han gör.
Jimmy eat world, man undrar varför?
Jaguar Love, udda och coola. Dåligt med folk.

Fredag
Raised fist,
djävligt grymma grabbar. Sjukt är det, att hans röst håller live.
Johnossi, jaaa... hmm.
HIM, HIM liksom! Men det var inte allt för bra. Dåligt ljud och tråkigt framträdande.

Lördag
Ane Brun,
Vacker röst har hon, vid det här laget hade äntligen den succesiva volymökningen från ljudteknikern kommit till en lämplig nivå. Mysig konsert helt enkelt.
The Donnas, varför såg jag dom egentligen? =S
LINKIN PARK!!!  STÄLLDE IN!!! fördjävligt...


Jag missade endel band som jag egentligen jätte gärna viljat se. Säkert! Jag missade Säkert. En riktig klyché var det. Jag tog ett "powernap"  och vaknar några timmar senare, för sent. Men i det stora hela såg jag fler än vad jag missade.



/Tom, fortfarande full


Kommentarer
Postat av: Elin rÅsa

johnossi är bra, du har bara inte kommit på det än :D

2008-06-21 @ 22:07:08
URL: http://killedintragedy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0