På jobbet


Idag har jag varit sjukt, omänskligt trött. Det händer inte mycket här på jobbet, men det händer någonting, så jag kan inte bara lägga mig och dö. Men AHAAA! Jag har hittat det ultimata tidsfördrivet. Det är så att vi styr våra härliga cylinder formade blandare med datorer. Dessa datorer har explorer och internet. Vilket jag totalt missat! O.o
Efter lunchen, då jag tagit mig ett powernap med pannan dunkad i bordet, är jag riktigt pepp! När jag kommer hem idag ska jag vara mer aktiv än dig och mer kreativ än alla cirkusdirektörer. Jag ska:
diska
Leka pottosopp dammsuga
laga mat
boka tvätt-tid
skriva musik
handla
Och självklart ska jag avsluta dagen med att kolla anime i min "kolla-anime-posé".


Tjarå/ Tom, på jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0