Spasmer



Åh vilken morgon. Jag lämnar sängkammaren och mina fantasivänner ganska exakt kvart i fem.  Heading for the capital. Jag schakta och schakta (grävde) hela morgonen. Det tog fan aldrig slut med lera, inte sten eller sand utan den tungaste lera. Lagom energisk man är och vill göra allt så fort som möjligt så lassar man ju förstås hinkarna fulla varje gång. Lagom till man ska lyfta upp dom så ångrar jag mig med knak. 
Efter lunch var det jag och Boschen. Den fick mig på bättre, faktiskt riktigt bra humör. Jag gillar boschen.
Runt 14 tiden idag fick jag ett samtal från radio P4. kul.

Någongång idag insåg att jag har fått seriösa spasmer, har haft det återkommande i båda ögonlocken de senaste veckorna. Men det avtar inte. Det blir snarare värre. Jag tycker det är lite lustigt när musklerna ofrivilligt spänner sig i snabba intervaller. Det är mysigt ^^




image167




set me free

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0