milstolpe-vecka





Denna vecka har gått fort, men ändå så långsamt. Ibland stannar jag upp och tar mig ett flashback-moment, en bild av nuet och förevigar den i mitt huvud.
Tydliga milstolpar i livet ger struktur och ordning i minnet. Mitt liv har aldrig riktigt haft riktiga stolpar eller epoker. De senaste två åren har jag dock haft tydliga och intensiva milstolpar. Denna vecka är för mig en tydlig milstolpe. Mycket har hänt och mycket har planerats. Få saker har dock bestämts. Men tillräckligt mycket för att markera ett vägskäl.

Sammafattning av veckan: "Milstolpe-vecka". En bra vecka...  tror jag






....Ett konstverk, jag är stolt över dig...

Kommentarer
Postat av: Cajsa

En annan milstolpe kommer bli när du ger mig Kyle. Det kommer vara ett stort ögonblick vi båda kommer minnas läänge, tror du inte det, Tomsi?

2008-01-25 @ 10:55:00
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0