kravaller på Donken



Åhåå, Boban samtalar med mig och viskar i mitt öra att det är smygpremiär på Kåren. Jag har inte kollat in hans place ännu. Ahaa! Och inte heller har jag varit ut i västerås allt för ofta. Så jag slår till och skänker honom en visit. 




       
Männen som stod för underhållningen i v-ås lördagnatten inpå söndagen

"Nämen!! en cheeseburgare..."  HAHAHAHAHA

       
Nördar

Idag sov vi länge och startade dagen med en pizza, som smakade tvättmedel.

       

Vi gick väldigt lååångt för att kunna sammanstråla med folket vid Donken på natten. Vi var dock alla överäns att det var väldigt värt! Vi fick skåda en dramascen som var mycket underhållande. (när började donken med underhållning?)


Fruktansvärt roligt. Humor på hög nivå all night looong...

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Skönt att höra att din helg verkar varit strålande! :)

2008-01-20 @ 22:04:46
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0