i brist på annat






Hmm. Jag sitter här, rätt osexig och skäggig. Iförd endast ett par snygga boxers och strumpor. Min kreativitet för att blogga ikväll ligger inte på topp. Klockan är nästan 21:00 och jag borde snart sova. Jag tog mig en kvälls-öl för att neutralisera gårdagens intag. För stunden är jag väldigt tråkig, jag misstänker att det beror på att jag alldeles nyss såg en ännu tråkigare film. "Juno", den var seg och hade egentligen inga roliga scener. Ingen bra moral att lära sig. Det saknade allt. Mer än vad jag gör. Jag har i alla fall min kvälls-öl. Den hade dock en vacker scen där Junos plastmorsa skäller ut ultraljudsteknikern. "Gå och lär dig ett riktigt yrke". Det förde deras relation till en annan nivå, där de kan lite på varandra och räkna med att den ena backar den andres rygg. Chipsen var goda i alla fall.




Utöver det så var det en bra helg...

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Men Tom, du är väl en av de gulligaste! Tack! :) Riktigt oväntat också, räddade min kväll. För vissa är det kvälls-ölen, för andra ett kuvert märkt "Princess".

2008-01-27 @ 21:52:36
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0