Üppsala

image208



Igår var jag en tripp till Andreas och lade min gitarr på omspelning av "Fighting mastermind". Nu undrar ni säkert varför vi spelar om den låten?  Ni tror säkert att vi inte har nytt låtmatrial? Så är inte fallet iaf. Bedfellows roaplokal är överfull med låt idehér. Vi fyller lätt ett helt album med alla nya låtar!  ;D  Men just denna låt gjorde vi en omspelning på. Jag återkommer någongång i i slutet av mars, om varför vi gjorde det. Hehe =)


Jag avslutar min inspelningsdag med att sammanstråla med ElinRåsa och Elin på Max för att slå världsrekord i att dricka cola länge och vara allmänt trött. Haha!! Inte mitt fel att jag var trött vafan! ;-P



image209
ElinRåsa är med på bild ;-)



Elin är pop! :-P 





/Tretton




Kommentarer
Postat av: Elin rÅsa

>.

2008-02-22 @ 02:56:57
URL: http://killedintragedy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0