Scarification


För ganska exakt en vecke sedan tog jag ett steg mot stan. Tunnelbanan alldeles ensam och ut mot gamla stan. höh.
Gamla stan är otroligt vacker och charmig, det måste sägas. Där kliver jag in i en lokal jäms med tyska brinken. En man som talar god svenska med den härligaste brittiska accent kommer inrusandes med några macker i högsta hugg. Härligt tänker jag, "mackor är väl bra gott". Jag klär av mig naken och lägger mig på britsen och han skär då upp mig. Det var väl allt.


RESULTAT:


image188




lärdom:
"Sprit på öppna sår gör ont!!!"

Kommentarer
Postat av: Elin rÅsa

dendär bilden ser fräshare ut än den du skickade till mig :D

2008-02-02 @ 16:20:15
URL: http://killedintragedy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0