portman




Idag har varit en lång dag. Jag har varit i Möklinta och monterat en port med Janne. Det var min första dag på jobbet idag. Det var kanon. Kan bli kul det här! Direkt när jag kom hem så åkte jag till Uppsala för att skruva med min monstertruck. Den låter som en bil nu och låter inte illa när jag bromsar. Även nya smörjmedel fick den. Lampor och overdrive funkade plötsligt också. Väldigt annorlunda...

Oljans funktion: Smörja, kyla och täta. Lite lagom otippat känns det som, men endå så logiskt.




öl - sova - vakna?



Kommentarer
Postat av: Cajsa

Skippa ölen, Tomsi. Du vet hur du blir...
Haha men det skulle ju isåfall ofta betyda att Tärnsjö var det coolaste stället, det kan ju bara inte stämma!

2008-02-27 @ 10:49:43
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0