filmmaraton



En lite annorlunda natt detta. Jag har mot alla odds tagit mig ett steg närmre Örebro, för att kolla på oendligt mycket film. Snart så drar jag iväg mot Örebro för att möta upp mina änglar och kanske några fler. Man måste ju hålla blommorna vid liv. 
Min filmbuddy har för länge sedan somnat, men jag håller facklan högt och vägrar låta elden glöda ut.
Just i denna stund låter jag återligen 30stm, en gammal vän, spelas på myspace för att addera några extra "plays" till deras miljoner. Jag ser mig själv lite som dessa "plays" . En på miljonen, en på miljarden. Nästan en på miljanen.

Sveriges färger, gul och blå, visar sig på ett lite annorlunda vis utanför fönstret. Rätt snygg kontrast. Ser sagolik ut.

Tjarå!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0