En annorlunda dröm





Här om natten drömde jag en vidrig dröm. Jag minns att jag vakna med kväljningar och ett illamående.
Jag drömde att alla mina manliga vänner plötsligt hade blivit helt fanatiska i ett data-spel. Jag vet inte vad spelet gick ut på, men de startade massa sekter på sidan av detta spel och hade seriösa "aerobics" träningspass där de var nakna och samtidigt kollade på bögporr. Det var milt sagt, VIDRIGT! I drömmen såg jag en snutt ur filmen:
Det var en man som låg naken på sidan, på golvet och onanerade och la sin säd på en bild av en tjej. Plötsligt ur perferin kommer en stor härlig kuk, som när som hellst tänker sprida sin säd över den liggande mannen, som öppnar sin mun i väntan på att matas. Kuken i perferin ger ifrån sig den största sädessamling jag någonsin skådat med en härligt hård och fast konsistens. Mannen på golvet kvävs nästan av all säd och får kväljningar. Därefter flyger jag upp ur sängne och mår fruktansvärt illa!


Spelet hette by the way: Huck Chuck Berry

Om detta en dag inträffar så tänker jag verkligen förverkliga mina planer om att bli eremit uppe i bergen!



 

Tack o gonatt, glöm inte att mata min katt























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0