dans-mosh-kuk




vissa frågor har man inga svar på. Kanske så vill man inte svara bara


Otippat och ostyrt. Jag hamnar i Sala hela helgen, hos Teresa. Joni var där. Vi drack och dansa massor i överflöd. Sov, minns jag inte att jag gjorde så makabert oendligt. Vila gör man i graven? Så med lite tur får jag snart vila.
Utvalda mosh låtar som nöts och öses.



"I'm from the top"




Nu borde jag äta en skvätt. Har ännu ite hunnit med att göra något sådant.
Vi har nämligen repat, vilket känns som om det var en evighet sedan sist. Låtarna sitter fortfarnde som om de var innötta i märgen.

Och hyddan står.





Tjohej, badkars galej!





Kommentarer
Postat av: Elin rÅsa

mja, troligtvis :)

2008-02-03 @ 19:33:18
URL: http://killedintragedy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0