Change



Inatt tillbringade jag natten vid datorn, tråkit nog. Jag pratade med en klasskamrat från förr.
När jag gick ut en vända för att ta lite friskluft så slog mig en tanke. Jag synade mig själv med ett stetoskåp och analyserade min egna personliga utveckling sedan jag var liten och gick i mellanstadiet. Jag fann ett mycket intressant resultat. Förändringen är väldigt liten, tro det eller ej, men jag har inte förändrats alls agentligen. Det vesentliga skillnaden är att man varit med om lite äventyr och fått några ärr. Ärr som gör en mer mänsklig. Förr var man inte lika sårbar och nära mentalt. Det är kanske det som utgör mänsklighet, att man är sårbar och nåbar mentalt?
Jag gillar inte att vara mänsklig i så fall.

Idag ska jag påbörja min tillbakaveckling. Idag är dagen då Tom K Graf åter ska födas på  nytt, som ett kalaspuff-monster.
"Är det bara jag som har realiserat att kisset luktar kalaspuffar efter att man, tro det eller ej,  ätit kalaspuffar?"





No pain, No gain





Kommentarer
Postat av: Cajsa

Tjaa...det finns nog gränser för hur ensam man kan vara, men jag tror inte nån av oss nåt den gränsen än på låånga vägar. Vi har ju liksom Kyle! ;)

Haha jaja, modiga män sätter tejp på dörrar, brukar man ju säga.

2008-02-07 @ 19:08:31
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0