Broar i Örebro?


Plats: Örebro, Rockgymnasiet
Tid: Typ igår och idag
Vilka: Tom (jag), Mannberg (som jag under denna tid insåg heter Mannberg, inte malmberg :P.. hahah :-) Björta och Simon.

Vi sammanstrålade för att spela in Mannbergs utomordentligt sköna låtar! Han kan det där med musik. Det gick bra, vi öste och hade enormt roligt och mysigt. Mysigt måste strykas under. "mysigt". Vi låg fyra grabbar i ett rum och svettades och var lagom fulla för att sova. Precis som Björta gillar det! Vem gillart det inte liksom! 
Självklart tog jag tillfälle i akt och träffade Chrisse. Mannen med pipan!  Härligt att träffa karln, synd att avståndet hindrar en regelbunden sammanstrålning. 

Denna dag har varit helt fantastisk. Jag hade lektion, Gehör B. Jag fattade varken höger eller vänster. Men roligt var det. Jag satt i solen vid en mysig soffgrupp, vi spelade gitarr och sjöng destruktiva låtar om kärlek och jämrade oss över våra patetiska sitsar som vi befinner oss i, vi ungkarlar av mongoliet. Det var vackert




                                                            
du ser ut som en Eskimooo                              Snygg som vanligt. Eeh... NOT!!


Nu är jag onödigt trött/pigg. Sådär trött men ändå pigg. ah typ. Jag tar mig en öl och lyssnar till musik.
En bra vecka har det varit!
Jag är förkyld också.

/Snor och sånt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0