Nej nu jävlar



Hej hallå alla trogna fanfarer!
Idag har jag varit den menlösaste människa av de menlösa menlösheter som existerar!  Jag har banne mig inte gjort något alls. Det enda jag riktigt kan komma med är att jag tvättat min tvätt, lagat mat och börjat kolla på en ny animeserie, som inte äns var speciellt värt att kolla på. Men allt detta är ju bara luft ur vanliga människors vardagar, sådana människor som har jobb eller skola utöver detta.
Så imorgon ska jag ta tag i saken. Jag ska supa hela FUCKING jävla dagen.


Sajonara /TKG



Kommentarer
Postat av: Erica

Mer än jag brukar göra, jag kan inte ens tvätta O.o var blire av idag då?

2008-12-12 @ 14:36:01
URL: http://eatmeraw.blogg.se/
Postat av: Erica

men nej, helt på riktigt, jag kan inte. vet inte hur man sorterar (blir alltid att en röd strumpa hänger med i den vita tvätten).. jag får nog gå en kurs i hur man sorterar tvätt och hur man får igång fanskapet xD

2008-12-12 @ 16:38:13
URL: http://eatmeraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0