Imorgon är det Torsdag!



Den ständiga frågan: Vad gör vi på nyårsafton?
Det känns ganska skrämmande att det redan imorgon är ett nytt år igen. Man får känslan av att tiden rinner ifrån en. "Vad har jag åstadkommit detta år!" INGET! Känns det som, men det stämmer ju inte alls. Jag och förmodligen alla andra där ute i världen har åstadkommit massor med saker detta år. Ett helt fantastiskt år har det varit. 
Så jag försöker att inte få någon form av nyårs ångest/depprision. Jag vill gärna se det som att det inte blir ett nytt år imorgon, utan en ny dag, nämligen torsdag.

Men åter igen, vad händer inatt? Jag tog lite spontant en tåg resa upp till Åre för att hälsa på Emma och Daiper. Vi har samma problem här uppe som hemma i lägenheten. Planerna för kvällen är fortfarande inte bestämda. Men det känns som det kvittar. Vi är i ÅRE! Så ni andra kan ju sitta där hemma och pilla er i naveln och gå på de fester ni alltid gör, med inställnignen "Nyår, då gör vi något speciellt".  

Tågfärden upp var väl kanske inte den roligaste, det tog hela 7 timmar för mig att komma fram. Endast 1timme lyckades jag sova. Jag hade även glömt att reservera en plats i tåget. Så första sträckorna fick jag leta en ledig plats, vilket nästan var en omöjlighet. Men jag kom fram och jag drack upp min flaska whiskey redan första kvällen. Nu måste jag köpa en till flaska eller kanske något annat gott för natten. Hur som, inatt ska vi bli fulla!


TKGsitter på ett bibliotek och känner sig sofistikierad


Kommentarer
Postat av: Tesan

Jag var inte på en enda av de fester jag brukar vara på, fyra andra hanns dock med, och jag träffade de flesta värda att träffa. Hur trevligt som helst, trots att det var här i Sala! :)

2009-01-03 @ 13:02:42
URL: http://ninjamjao.devote.se
Postat av: Tesan

Oh, tack för kommentaren btw! :) Allt bra Pompiloo?

2009-01-05 @ 13:15:33
URL: http://ninjamjao.devote.se
Postat av: Tesan

Stackars sjukling, måru bättre nu? Febrig och jävlig är jag själv eftersom Elli och jag gick ut på äventyr och nattliga promenader. Jag ska fan hålla mig inomhus när det är minusgrader. PS. JAG FRYSER! DS. Hähä. Wallah!

2009-01-08 @ 10:22:02
URL: http://ninjamjao.devote.se
Postat av: Tesan

Godnatt säger jag. Ses imorn va.

2009-01-10 @ 01:55:06
URL: http://ninjamjao.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0