Gästinlägg




"And if you hear this, I just want to tell you to fuck off... fuck off"

En vis man sa till mig för många år sedan "att den dagen då du får gästskriva en blogg kan du dö".
Nu är jag här, nu är jag här, nu är jag här.. vart är jag?
20... död....
Nää om det är meningen att bloggar är till för att dissa/skriva ner andra människor vill jag börja med Jason Mraz...
Min gode vän Tom älskar Jason, men jag hatar Jason.. Jag hatar allt som börjar på J efter jag hörde hans jävla plåga..
Jesper heter jag föresten.. Jag(jesper) har många många åsikter, så många att jag knappt kan stå för hälften!
Jag älskar mig själv men jag hatar Jason Mraz och allt som kommer ifrån hans fjortis adlade hals..
IM YOURS!!!!!!!!!!!!! OJOJOJOjojOJOJojojOJOjojoj vilken fras, jag menar herre guuud vilket geni.
Jag är din! Jag är din, jag är din... Det är så jävla dåligt så man kan inte ens säga att: Det är ju enkelt och rakt..
Hans röst kanske får kåta 13 åringar som nyss fått hår på skäggbiffen att skrika men sen då?
Jag skrev en gång en låt som gick: You're mine.. Inte fan fick jag nån att skrika?
Det är ju precis lika rakt och enkelt.. MEN... Mamma skrek: SKRIV EN NY LÅT, DEN DÄR ÄR SKIT...
Hon rädda mig... Men Jasons mamma lider i detta fall av en svår störning av Cerebral Pares och fick bara fram:
SKRIV LÅT, DET LÅTER ÄR BEAT..
Förmodligen tyckte Jason: Shit om mamma känner ett beat redan, kan jag nog erövra världen...
Han förstörde världen, han förstörde varenda jävla radiokanal, varenda jävla vän jag har...
Hitler.... Jag är nog den enda som förstår hans förintelse av jordens musik..
Fyy fan va arg jag är...

Första meningen är föresten en bra mening från min nya låt.. Enkel och rak.. JAG HATAR DIG DIN JÄVLA FITTA....



/Söder, Utlösning på natten



Kommentarer
Postat av: Phasio Jonas

Cerebral Pares = Ett rörelsehinder orsakat av en skada eller utvecklingsrubbning i hjärnan. (Sarkastiskt) Visste inte att om man inte kunde röra på sina kroppsdelar ordentligt så blir man dum i huvet. säger bara en sak, Research.

2008-12-21 @ 11:46:52
URL: http://www.youtube.com
Postat av: Anonym

Jesper, eftersom du hatar allt på J så lär ju du själv vara minst lika hatad ?!

2008-12-27 @ 19:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0