Bravader


Snart är det jul. Wow!

Ofta numera så länner jag att inte orden riktigt räcker till. jag vill skriva om seriösa och menfulla ting. Jag vet inte om det är min händelsefria vardag eller min egna menlösa aura som får mig att vara okreativ när det kommer till skrivandet. Det är väldigt frustrerande att vilja med att inte kunna.

Helt sinnesförvriden helg har det iaf varit. Jag blickade djupt in i kylskåpet och lyckades gräva fram den sista av alla ölen varenda kväll, tre dagar i rad. Den senaste tiden har inte helgerna direkt varit händelserika eller utanför det vanliga när det kommer till drama och nöjen. Ramarna har varit färglösa och kantiga.
Denna helg däremot, har varit perfekt på de flesta sätt och vis. Enormt rolig och varierande. Jag hann festa med nytt och gammalt folk och smed planer för framtiden.

söndagkväll, jag är hobbyfrisör.

Idag ska vi julstäda, handla och fika!




TKG/ giller egentligen inte julen



Kommentarer
Postat av: Tesan

Det där med att inte kunna skriva. Alltså, åh, jag blir så arg. För om jag inte kommer på nåt tillräckligt "vettigt" att skriva om så skriver jag ju inte alls. Jag är en dålig bloggare. Du skriver ju oftare än mig i alla fall!

2008-12-23 @ 04:14:11
URL: http://ninjamjao.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0