Res. Ingbofestivalen 2008


Ingbofestivalen 2008 var något helt enastående. En festival utanför alla rimliga ramar om tillställningar. Vid festivalens start var det som om gud la sin hand över Ingbo och skyddade festen från det regn som tidigare bokstavligen öst ner. Närmare 1000 besökare, 30 fantastiska band och en massa, massa kärlek. De kan räkna med mig där ute varje år! 
Väldans mycket vänner från Sala kom dit i år, jag förmodar att alla tyckte det var väldigt värt där ute i skogen. Bästa citatet: "Jag är rockstar, därför får jag göra såhär" (klämmer på någons bröst). HAHAHA! 
 Jag och Mange var verkligen på lyset och glänste som de fägraste besvärjarna. Idén om att fixa någon form av skjuts när vi skulle hem slog oss aldrig, hardcore som vi är. Vi gick de 7 långa kilometrarna hem i månsken och dimma. Det var en Euforisk och kreativ hemgång. "Polisen stannade oss" och gav bägge en varsin reflex. Jag var bra sugen på att förolämpa dem så att vi slapp gå. Men det var ju Uppsala-polisen, det är ju åt fel hål.


      

         


Många härliga saker sades och gjordes...


INGBO 2008 <3


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jag missade dig Tomsi...vart höll du hus? Träffade Järde och Dicksson, men icke Tom.

2008-08-19 @ 07:57:17
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0