O_o



Herre jisaness!!! 
Jag har i två dagar nu försökt fixa min dator. Jag har fått virus!  Winamp funakr inte, internet funkar inte. inget funkar. Men nu efter många om och men så har jag iaf fått igång internet så det funkar som det ska. Tack för det Chaos <3

Trött som få är jag också!  Jobbade nattskift i måndags och gick sedan direkt på morgonskiftet på tisdagen. Blev ca. 4 timmar sömn den natten. Gjorde detta för att jag skulle repa ikväll med bandet. Vilket vi gjorde och viljet gick skiiit bra!
Ingbofsetivalen närmar sig och jag blir allt mer och taggad och taggad. Det kan bli hur sjukt som hellst! Kan också bli ett fiasko, men det hoppas jag verkligen inte det blir. Ingbo är kärlek<3 på HÖG nivå.


Auueea. Tog precis sista klunken ur ölen. Kände mig tvungen att öppna en öl för att få ner nerverna och humöret lite efter allt jävla skit med datorn. Klockan är liksom 03:00 på natten och jag har suttit här sedan 23:00 och försökt fixa skiten. Hade kanske gått fortare att formatera från första början? Men men, att bara stänga av saker så fort de inte funkar, hoppas jag itne är min grej.

Det där med Emmaboda! Såhär var det. Jag, Jens, Jocke och Robin sitter en kväll hos Jocke och super helvete och vett ur våra skallar. Vi får den lysande idén om att åka på festival tillsammans. Effektiva och fylletrogna som vi är så åker vi förstås ner. Första dagen skrattar vi så att vi har ont. Jocke har med sin megafon (som jag lyckades kalla grammofon, hela tiden) i denna pratar han heeeela tiden med allt och alla och sjunger (improviserar) kampsånger. Det var oendligt kul. Tills vakterna kom på att man inte fick ha sådana på festivalen. Då blev han av med den. tår i ögat.
Resten av dagarna flyter samman till en stor härlig upplevelse bara. Jens däckar så tidigt som kl11 ungefär varje dag, kommer igen efter en timme och dricker för full kajuta. 15 minuter senare ligger han ner deckad igen!  HAHAHA . Det var väl i stor del Emmaboda för honom. Dricka, decka, dricka, decka... 
Alla blev vi antastade av några stockholms-brat-bögar, det var roligt för Jens var så rädd för dom.
Min festival var supa whiskey-cola och bonga bärs. Ena natten träffavi ett härligt gäng!  Jag, Jens och två andra killar sprang en sträcka på ungefär 300meter under 2timmar. Noteras borde att vi faktiskt sprang hela tiden, till en och samma låt. "chicken dance" Vi sprang och dansade de fulaste danserna. Ni som känner Jens vet att de fulaste danserna är verkligen de fulaste. HAHA! 

Hela festivalen tillbringade vi endast iklädda kalsonger. Vet inte varför vi fick denna befängda idé, men den bidrog till ett starkt igenkännande hos de andra festivalbesökarna. "kolla det är kallinggänget!". 
Emmaboda var så djävla värt och knäcker Hultsfred med längder!   


//Tom, nyss fixat datorn? *hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0