som ni märkt


Hej, alla mina trogna läsare!
Som ni själva kanske märkt har jag inte varit någon direkt mönsterbloggare den senaste tiden. Jag har på min höjd bloggat två inlägg i veckan.
I detta nu öppnar jag lördagens första öl, lyssnar på Bloc Party och analyserar varför jag inte bloggat så flitigt den senaste tiden. För mig har mina inlägg väldigt ofta varit väligt intensiva och känsloladdade. Ofta på ett dolt vis. Jag är en tänkare och en drömmare, en filosof? Då kan man ju undra varför jag inte bloggar mina tankar längre. Har jag slutat tänkt eller blivit menlös och gett upp hoppet om att mitt kall ska nå fram?
Sanningen är att jag totalt fastnat i min drömvärld. Jag tillbringar kvällarna med att kolla på anime. Och det är ett faktum att jag inte bryr mig ett skit med att försöka nå fram till er. Skojja.
Jag har bara varit lite upptagen med annat den senaste tiden. Förr eller senare kommer jag att blogga lite oftare.
Ikväll blir det öl och imorgon fullt ös. Kanske att jag lämnaren fin rapport om helgen på söndag kväll. vem vet....



bjuder iaf på en bild denna gång:
image265



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0