30 stm


Jag hade denna period, för nästan exakt ett år sedan. Jag bodde i Sala och hade inte den absolut lättaste tiden.
Skolan var en 24/7 syssla, som tog musten av en totalt. Jag var i skolan från 8-20 och fortsatte när jag kom hem med läxorna. Under denna period som varade kanske 2 månader åt jag inte mycket. En pan-pizza om dagen och en tallrik havrgryns gröt om dagen. Jag "hann" inte mer. Det påminner mig om hur gått och enkelt det är med havregrynsgröt.
Hur som hellst, jag tillbringade dagen med skolan och lyssnade konstant på en och samma skiva:
thirty seconds to mars - beutiful lie
Jag vill utnämna denna skiva till förra årets bästa skiva. Den är sjukt skön, med de grymmaste takterna och de bästa texterna!


image268


Godmorgon/ Tom



Kommentarer
Postat av: emppan

hahaha, smaken är som baken ;)(jag har dock aldrig förstått migpå det uttrycket, men du fattar förhoppningsvis principen, ändå..)
och jaa, värsta superdupertidigt! :P uppe med tuppen.

och jaaa, 30 seconds to mars är grymt nice.

peace out./e

2008-04-24 @ 16:13:46
URL: http://emelieoskarsson.blogg.se
Postat av: emppan

Vars har du gömt reklamen jag skulle hetsklicka på då?! :P

2008-04-25 @ 09:21:30
URL: http://emelieoskarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0