Why can't I be you

best,
you've got to be the best
you've got to change the world
and you use this chance to be heard
your time is now



Helgen börjar närma sig sitt slut och mitt rum börjar se ut som ett rum där någon bor, faktiskt.
Kollar igenom gamla bilder. Otroligt så mycket man i princip glömt bort.
Så ikväll tänker jag inte skriva massa trams, ikväll tänker jag låta bilderna tala åt mig
image9
bilden gör mig lyrisk. Men dom dagarna i schweiz minns jag som hemska

image10
 vilken frihet, vilken vy

image11
Min bästaste bil <3

               
Mina första - min bästa - Förr - Vinter - Underbart

image22
Längtar

image24
Finns inga ord för denna bild, den talar högt och tydligt för sig själv



Dagarna flyter på
precis som när vi skriver ner våra ord
bokstav efter bokstav läggs de efter varandra
för att bilda en mening
En mening vi försöker förstå


GodNatt och sov Gott
vackra, vackra värld

Kommentarer
Postat av: PinkLake

Härliga bilder Tom K :P

2007-09-23 @ 19:46:45
URL: http://pinklake.blogg.se
Postat av: raisa

jag vill också åka till schweiz.. det såg fint ut!
min farmor är därifrån också

2007-09-24 @ 00:37:22
URL: http://raisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0