übung macht den meister

everything about you, is how I'd wanna be
Your freedom comes naturaly



Suttit nu i tre timmar och exprimenterat med Cubase, hjärnkapaciteten sviktar lika så gör även ramminnets kapacitet.

Tanken var att jag skulle avslöja alla mina djupaste hemligheter i detta inlägg, men jag inser att klockan börjar bära iväg, tyvär är det inte jag som bär. Därför måste jag gå och lägga mig nu, så att jag orkar med morgondagen. Det är nämligen så att jag börjar bli förkyld, osmakligt och annorlunda, det är vad det är. Sömn har visat sig vara det bästa botemedlet mot det mesta.


Gonatt katt, imorgon vaknar jag som vanligt med ett ironiskt skratt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0