Pre-production

13 Thoughts of a Dying Atheist


Jag entrade precis byggnaden. Det blev en sen hemkomst från "jobbet". Blev kvar i Uppsala efter jobbet och gjorde en förproduktion på kanske världens bästa låt, i Bedfellows fattning.
Nu blir det ÖL & livselixir! det har jag förtjänat efter denna hårda vecka som kändes som ungefär två dagar. Veckorna går så överdrivet snabbt numera, känns som om jag knappt hinner fånga dagarna, som om tiden bara rinner iväg.
Det gångna känns som en evighet sedan, idag. Detta i kombination med mitt urusla kommer få detta år att kännas annorlunda kort.

Helgen bjuder på ett och annat, allt från spindelväv och rörmokeri, till romantik på annorlunda låg nivå. Planerna är ännu inte smidda eller utstuderade. Men finns det en vilja så finns det en bro, även om bron först måste byggas. Och förr när jag var stor, så var jag en rutinerad bro-byggare med snorbromsare och elddräckt. 
Att helgen kommer vara fylld av bravader från en annan dimension, det är jag helt övertygad om.



 

keep that glow
let it be on fire
you will slowly grow
to an old, old liar

let the rain
and good councils
take away the pain
and away the pills




... ...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0