Mitt kryphål


Hösten är här och bjuder på en och annan tanke. Hösten som får nästan alla att bli depprimerade och att låsa in sig i ett mörkt hörn, tills allt det där är över. Tills Hösten täckts av ett kallt vitt täcke som isolerar alla dessa känslor från ytan. 
Alla har vi våra kryphål under hösten, platsen där vi kan överväldigas av alla våra känslor och tankar. Ett hål där man lägger av sig sina bördor, för att sedan glömma dom. Glömma dom tills det är dags igen om ett år...

Om jag var en av alla, så skulle mitt kryphål se ut ungefär såhär: image7



Pizza, gästmek och massa gurglande. Det bjuder min lördag på.



Redtears falling to the ground, to never be fixed or even found



We start again by zero
So get your minds reborned


Recharge your batteries
Cause this time we give even more



Utveckling, allt jag älskar med livet har med utveckling att göra. Saker och ting förändras och utvecklas. De stannar inte de samma. Relationer, saker och personer förändras. Utan förändring skulle jag sväva i ett rum av vakum. Ett rum där jag inte skulle önska, tänka eller hoppas at all.
Hoppas att saker ska bli bättre och att drömma om hur allt skulle kunna vara med lite förändring, gör mitt liv värt att leva. Drömmar får oss att VILJA leva...
Utveckling: Dagens ord.
Med viss förståelse för att all förändring inte alltid är till det possitiv.


Malcolm in the middle och scrubs med en anslutande pizza. Lördagar är för härliga...


Kommentarer
Postat av: Tobias

Cool bild

2007-09-22 @ 22:46:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0