Fight in the backyard


God morgon herr über pigg
Helg, helg och helg. Helgerna är långa och många. Jag är nog den enda människa jag vet som tycker som jag.
Jag tog för mig att hålla dörrarna öppna denna helg, öppna fönstrerna til den gamla vinden och vädra ut lite. Jag sorterade även upp lite där uppe.
Gårdagen visade sig vara en alldeles utmärkt dag för att dricka sig sådär lite lagom full. Vissa tyckte vist att gårdagen var en bra dag att dricka allt för mycket på ;-P
Träffade unga, gamla bekanta, men träffade även "ögonen". Det var ju trots allt en lyckad kväll. Men uschhh så kalla vindar det blåser i sala.


Vilken förtjusande årgång och era


Kall. Förr var man ju bra rolig. Kall som den kallaste isvind, fick man nackhåret att resa sig på folk. Bilden talar för sig. En kall öl i sommarsolen. Inte vilken öl som hellst, Schützengarten <3 Ett öl som inte bara förtrollar dina smaklökar, det för dig även in till en annan dimension.


Som en alldeles för mycket blinkande stroboskoplampa
får du hela min värld att gå i slowmotion när jag ser dig

blinded by the light

Kommentarer
Postat av: PinkLake

Tjena Tom. Hoppas du mår bättre än va ja gör idag! Jävligt kul att ses... =)

2007-09-30 @ 13:05:22
URL: http://pinklake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0