Facebook?

HUH? o.O

Jag har studerat, jag har bearbetat. Kommer inte fram till något övertygande. Ska jag behålla mitt konto och använda det seriöst och skippa alla andra communitys?  Eller ska jag skippa det?
Folk säger att det är beroendeframkallande (som alla communitys)
Som jag säkerligen nämt tidigare i min blogg så är jag rädd för vanor/beroenden. Så kanske det är en anledning nog att låta bli?

whatever...
image24


Dagen har innehållit jobb, god mat och öl på garbo's. Det har vart en bra dag helt klart. Inget mer för tillfället att kommentera om denna dagen. Förutom att jag trimma min dator som attans, den är nu supernsnabb! Och jag har installerat massa plug-ins till cubase. Så nu ska vi leka.


Tärnsjö har vist det massa intressanta och vackra ting att erbjuda ;-)


Hörnan om ingenting, med massa innehåll:
Kom min vän, låt oss bygga en månraket och flyga till en annan värld.
Låt oss bygga ett nytt samhälle utan svek och hat, där alla får kärlek och mat.
Låt oss starta på en ny historik, radera allt gammalt och gräva ner alla lik.



Vad fan är det med era hormoner på onsdagar? terror!


Kommentarer
Postat av: josefine

Du kan juh inte sluta blogg nu heller, du har juh nyss börjat Tomsi! Skärpning!

2007-09-27 @ 12:37:49
URL: http://josefiineee.blogg.se
Postat av: Josefine

Haha, nej tyckte bara att du antydde det. Men det är bra Tomis. Blogga på, Jag läser iaf :D

2007-09-27 @ 18:49:46
URL: http://josefiineee.blogg.se
Postat av: Josefine

Jag sa ju att du skulle tycka det var kul. Ser dig framför mig när du skrattar åt dina egna skämt. :p du har humor du .. hehe

2007-09-27 @ 21:14:38
URL: http://josefiineee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0