Dreamer


Jag är en människa som drömmer, hela dagarna svävar jag bort i tankar. Ofta är jag borta i en annan värld/helt frånvarande me ändå så nära. En tanke jag ofta leker med är mig själv som person i olika scenarion med andra. Kan handla om vad som hellst. Ibland leker man med tanken om hur man skulle se ut om man hade sådant hår, om man bar de kläderna osv.
Rakt på sak. Hockey-frilla är kanske det fulaste och coolaste man kan ha!! Om jag hade hockeyfrilla skulle jag leva livet. Jag skulle vara en bättre människa!

image25
Såhår skulle jag förmodligen se ut? xD


Tilbaka till livet:
Mitt huvud är fullt idag. Fullt, fult och gör annorlunda ont. Jag har även mot alla odds blivit trött denna kväll.
Veckan har som vanligt gått fort. Frågade Jadde på vägen hem i bilen idag om han skulle ta med sitt ljudkort till jobbet imorrn, så vi kunde dubba lite. Vi sover kvar på onsdagar i firman. Jag trodde allvarligt att det var onsdag imorgon!



Snart helg, kom låt oss krossa en aluminium fälg

image26

Glömde nämna att jag fick sätta prov på mina tyskakunskaper idag. Massa tyska tjejer som ska bokxas i helgen hemma hos puck. Så jag var över och sa hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0