Citizen erased


Idag var det jag och Boschen mot ett gammalt, mer än jordtrampat golv.  En gammal skada i onani-handen visade sig vara lite vek mot vibbarna. Men trots nedsatt rörlighet övervinnade vi gemensamt hindret, jag och Bosch.


Grävlinggryt - "Grävlingen är ett fascinerande däggdjur". Den grävar gångar upp till fem meter ner under marken och ger grytet vidare till nästa generation. Ett gravlinggryt kan vara bebott upp till hundra år. Väldigt fascinerande
och ärofyllt.




330788-2
Nästan ett år sedan den togs

Bilden påminner mig om musiken och varnar mig för kommande projekt. Äntligen tänker jag för fullt allvar dra igång på min egna hemmastudio. Kvällarna ser lovande långa ut. Tiden då jag kommer koppla bort mig från världen för att uttrycka mig med mer än bara ord, är närmare än någonsin...


Moral/etik
Solna centrum är platsen, Råsunda-stadion synns på kort håll. Aik mot?
Ungdomar som ser annorlunda otränade ut och verkar egentligen inte ha någonting med fotboll att göra, samlar sig i stora mängder med öl och mesk i stora lass. Måndag kväll och de dricker sig fulla på läktaren med en "sjungande" klack. Entusiaster, javisst! Men för vad? "Gemenskapen" eller fotbollen?
Jag finner en logisk förklaring i deras beteende, ett beende jag avskyr.



Sov sött, så ses vi i drömmarna
Du och jag mot världen <3

Kommentarer
Postat av: Raisa

gud vad
coolt (med mcshit tröjan och din farmor)
då har vi ju något gemensamt!
är båda dina föräldrar därifrån?

2007-09-24 @ 22:16:09
URL: http://raisas.blogg.se
Postat av: Raisa

ne, bara min farmor som är därifrån.
gick tyska från 6-8 för hennes skull. men sen hoppade jag av. fick ig på grammatiken. aaas svårt ju :/
du då? kan du snacka det?

2007-09-24 @ 22:25:49
URL: http://raisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0