900 - 911


Vilken dag
900 och jag, hela dagen. Vi fann ett tyckte för varandra. Väldigt meditativt, men jobbigt. Tror dock det var jobbigast för det som kom i vår väg. Nu på kvällen är jag helt förstörd i kroppen. Mot dagens slut kunde jag inte lyfta 900 längre,  jag var för trött armarna.
Men efter lite god kålpudding blev jag ganska återställd.


image23
Gyroboll
Jag är väl medveten om att mina handleder är dom svagaste i universum, om inte de svagaste i universums historia också! Därför beställde jag mig en gyroboll.
Det var ganska komplicerat att få igång denna manick, men efter ca. 15 minuter så får den plötsligt en jävla fart, utan att jag egentligen vet hur jag gjorde det. Det gick så långt att det nästan var omöjligt att ha den i handen.
HELT SUVVERÄN MANICK!
 
Betyg: fem nötter av fem möjliga

nöt - nöt - nöt - nöt - nöt


Grubbell-hörnan:
Idag i grubbell-hörnan ska vi ge folket en tankeställare inom det hjärncells ätande temat filosofi. Så för alla er filosofer där ute "öppna nu ögonen".
Dagens uppgift/tankeställare lyder som följande. Vad är rättvisa? förklara ordet rättvisa, omfattande.
Tankeingångar: Hur mycket skulle folk tjäna i förhållande till varandra för att det ska vara rättvist? Betygen i skolan, ska alla få samma betyg, oavsett prestation och handikapp?
Ta dig tiden att med en vän sitta ner och diskutera ordet rättvisa. Kanske just ni finner svaret på det som filosoferna i alla dessa år grubblat över.

Det finns en filosof inom oss alla

Kommentarer
Postat av: Tobias

nice med gyroboll ;)

2007-09-25 @ 19:19:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Peggy

djupt, tom graf.
vad är rättvisa? jag tror det är det orange bergatroll som ingen egentligen tror finns.

2007-09-25 @ 19:31:41
Postat av: Peggy

När lägger du upp nakenbilder? Ingen är intresserad av påklädda filosofer.

2007-09-25 @ 19:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0