Wåtta fack is going on insajd maj huvud

Tändsticketricket
Fredagmorgon var en hemsk morgon, bensinångor och en värk som inte var av denna planet.
Jag och firman tyckte att vi skulle fira Stefans, förhoppningsvisa återkomst om tre veckor. Därför wenta vi ut och öste järnet. En fredag på jobbet kl 07:00, bakfull är inget att rekommendera. Var svårt trött och hade en tung huvudverk, ögonlocken var som stekpannor. Tog en lång frukost och köpte mig lite meds.  



image50
Frukost på Östermalm


image51













Nämen, vem bor här?


image52
Jag blev smutsigt het



"Är du snorig?"
-Nej.
"stäng munnen då! Din fula, IQ-befriade tönt!!"




Lördag; Taco, kompisar, fest, fotboll, ös, fylla, whiskey. reunion
NOVEMBER: Whiskeykurs på vattten.





Keep that glow, let it be on fire
bara du o jag min vän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0