sälj dig, sälj dig

Det har inte varit min helg, denna helg. Den börjar katastrofalt miserabelt. Men jag tappar inte glöden för det!
Lite lagom töntig som man är så ser jag kameran efter att jag kommer hem från snorfylla hos Björn<3

 

Töntig som man är, så slutar det såhär
image64


Jahopp, då var denna helg slut.
Föll allt på plats?
Löstes alla världens problem?
Blev världen till något bättre?
Nej, knappast. Men den var helt okej endå denna helg.
För varje dag som går, varje vecka som passerar. Så blir vi lite klokare. Var natt bearbetar vi dagen i revy, lär oss något och tar vara på det som är värt att minnas.



Tom "Trumma" Graf - En dag klokare ikväll
Jag utstrålar menlöshet och saknar en lysande aura

 




Of all the things I can't remember
are you the one I carry with me most
Like a shiny ghost of the past
a dark shadow that could not last



image65
Bara för att jag var coolare förr


Kvällsmat
: Som en tung, mycket tung lastbil med 3 släpvagnar,
mosar du dig fram i livet. Omöjlig att stoppa och omöjlig att betvinga.
Som en lastbil ja.
Som en fluga tar jag mig igenom livet. Anpassar mig till alla förhållanden.
Finns ingen miljö jag inte kan leva i. Finns ingen som kan mosa mig.
För snabb, för flink. Ett anpassningsgeni.



Kommentarer
Postat av: Cajsa

Blev det en massa whiskey igår? ;)

Och nej, Ernst är ett av mina hatobjekt...eller förresten hat är inte bra, han är ett av mina irritationsobjekt. Han borde sluta på tv nu på direkten!

2007-10-21 @ 22:12:26
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0