Ninja-Onsdag



Idag är jag en Ninja, maskerad i svart, kikar jag genom en tunn slits. Ansiktet mitt täcker jag av mörker. För att dölja alla de ärr, som speglar alla mina kamper jag slagit.


image49
lika söt för det? ^_^


Om (jag) var människa vore en dag, så skulle jag vara onsdagen. Det är något med onsdagar, de är mina dagar. Inte det att jag är annorlunda dessa dagar. Omgivningen dock. terror nästan. =D me like. Var dag, borde vara en onsdag.


I know, there's bigger plans for me... just waiting for them to show up...



Veckorna som sagt, går fruktansvärt snabbt. Tiden bara rinner ur mina händer. Varje dag känns som en ny vecka, men ändå så flyter vecko-dagarna ihop, för att kännas som halverade. Annorlunda...


Mina vänner återkommer hemmåt. Två stycken, "lost-sheep", har retunerat hemmåt. En för att stanna? en annan för att ännu en gång fara.
Jag har ett fruktansvärt behov (hade). Insåg idag att jag lyckats avvänja mig detta. Konsigt att något sådant gick avvänja. Har inte ersatt det, tror jag, utan avvänjt mig det. Känns helt troligt, skönt!

Man kan inte ta ansvar utan att få någon.


Denna helg är en sådan som många andra. Planerna och möjligheterna är för många. Man vill inte "dissa" någon. Men samtidigt måste man det. Det är tragiskt att inte kunna vara alla till lags. Även om man ibland jätte gärna vill.
Så vi får se hur denna helg blir. Förmodligen grym som fansiken! As always  ;-)



My moves are getting desperate
no matter how hard i try I'm falling empty-handed



försmak:

Allt började med blygsamma, iaktagande blickar. Ett medvetende om närvaro och uppehåll, bland kompiskretsarnas ihopkopplade lianer. Det var ömsesidigt från första ögonkontakten och blev passion efter första beröringen. Något hände med universum när de berörde varann, jorden skalv och tiden stog still. Samma ögonblick återupplevdes en evighet. Hjärtat slutade att slå...


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jag vet en till som är en ninja..."ett med naturen och vader av stål" eller hur var det? ;)

Drömde om dumle snacks i natt bara för att du snackade om det, vilken oerhörd otur att jag har godisförbud i två veckor till!

2007-10-11 @ 09:01:10
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0