medis

tre-femmor och bra musik
nudlar och kaffe
utgång med vänner
Jag ska resa runt till alla länder
Men gitarren på ryggen och inget i mina händer



Dagen bjöd på tunga hinkar med sten och bjuder på whiskey med sällskap.

image32
                            studiolivet är för härligt





Materialism? o.O


Jag är en kille som inte håller så mycket om matrial i alla dess slag. Jag värderar annat mycket högre än saker jag äger.
Men det finns folk som värderar sakerna före dig. Som värderar pengar och ägodelar till "allt".
Sorgligt är vad det är.
När jag blir stor ska jag avskaffa pengar och ting. Jag ska skapa en värld där alla svävar runt som andar, utan kropp och utan ägodelar. Endast deras personlighet kommer speglas i deras "anda-kroppar". Denna värld kommer inte kunna vara ytlig. Vi kommer vara med de personer vi passar ihop och trivs bäst med. Vi kommer inte kunna vara med någon för sakernas skull eller för utseendets skull. Det enda som slår fel i denna kommande värld. Är att grupper kommer bildas och att man kommer vilja tillhöra "gänget". Men det är en smäll jag får ta.

Det är en smäll vi får ta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0