frossar-söndag


Jag blir förstås väkt av telefonen. Den har ringt konstant hela morgonen från kl 9 och när kom jag i säng? jo klockan 5. Det är lika typiskt som att det regnar de dagar man mot all förmodan, faktiskt har planerat att vara ute.

Vi sammanstrålade i Buckaby i den där gamla kojjan som vi så älskar allihopa. Spelade igenom set-listen. Gick igenom de nya sumfonierna och sedan var vi klara.
Det nya matrialet är sjukt grymt!



 
OCH

ÅT
image73
GOTT ^.^
-
OCH

KUL


Helgen

fredag får jag överdrivet fint besök av Björta, Jocke och Vea. Vi är så New age hela bunten, så vi finner oss själva med att dricka folköl och knäa varann på snoken när vi hoppar studsmatta. Gustav visiterade även våra äventyr när det började avta.
När äntligen Lördagen kom så skjutsade jag hem Björn med min lådbil.
Senare kommer det några lustiga moguler och väcker mig när jag sover lunch. De vill att jag ska laga dem.
Vänlig och gemytlig som man är så ligger man ju förstås kvar i sängen en stund. Sedan bar dom mig ner för att tvinga i mig ett glas Treo. Sen blev jag plötsligt väldigt oseriös.

image75
Fred Flinta


image76

suddigare än såhär blir du inte


image77

Kommentarer
Postat av: Peggy

Tom Graf med de mörka ögonen. Ögonen kvinnor inte kan se sig mätta på, och ännu mindre låta bli att dikta om. Du är snyggare än en pizza med bea och oxfilé. Smakar du lika bra?

2007-10-28 @ 22:53:17
URL: http://globalfamily.blogg.se
Postat av: Cajsa

Haha men Tom, välgörenhetsknull kan omöjligt vara det bästa! Visst, man kan ju blunda och tänka på annat men nån gång måste man också öppna ögonen, tänk på det! :D

2007-10-30 @ 08:54:55
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0