Vilket sus man är





Jag står och pratar med några kollegor. jag känner kittlandet i näsan, min mun öppnar sig sakta. Huvudet faller av natur bakåt. Jag ser mina vänner framför mig. Väluppfostrad som jag är tänker jag "Jag kan inte nysa rätt på dem. Jag måste vrida huvudet bortåt". I samma ögonblick som mina lungor brister ut i ett otroligt crescendo av ljud och luft, vrider jag mig åt sidan för att sedan krampas i ett hastigt ryck ned mot golvet med mitt huvud.
Mot min färväntan så väntar där en stor vagn (en sådan där med galler som dom har på konsum och kör varor med). Jag slår i en otrolig fart, skallen rakt på i vagnen, utan minsta hejdning. Rekylen av smällen får mig att ta ett steg bakåt för att sedan, ett steg bort från brottplatsen, inse vad som precis hände.
Jag slog skallen i något hårt! jag skrattar åt min egen klantighet och hoppas att så många som möjligt såg denna unika, otroligt, roliga händelse.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahaha, det kan inte vara lätt att heta Tom Graf alltid. men det unika med dig är att du alltid bjuder på dig själv. Sånnt gillar vi :)

2007-11-28 @ 00:08:23
URL: http://josefiineee.blogg.se
Postat av: Cajsa

Jag hade velat uppleva det där! Klockrent! :)

2007-11-28 @ 08:35:01
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se
Postat av: Cajsa

Nån timme senare...nu läste jag det igen, det var nästan roligare andra gången! hahaha

2007-11-28 @ 09:47:37
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0