tänkte...


Daiper kom förbi på en tagning med gitarren. Det gick ju förstås fort som vinden.
Tänkte göra ett magnifikt blogginlägg först, men mitt internet är så nedrans förslappat, så det blir inget av det.
Men hmm, har inte bloggat på hela veckan nästan. Det som hänt:
Dom har skurit upp min rygg. Jag har bara jobbat två dagar. Jag hämtade mina studioprylar på posten. Förra helgen spelade vi in: "To die wont make on live" beräknas varafärdig om en vecka kanske.
Sen har jag mest bara experimenterat med mina nya leksaker och sånt. Blivit lite fika och pizza till och från också.
Det var min vecka. Nu är det fredag och jag har redan druckit lite för många öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0