SHOPING!!


Yeeehaa!! :D
Attans vad jag har spenderat pengar och pulat idag. Har suttit hela dagen och installerat och fixat och trixat. Nu är jag "färdig". Vakna, för att noteras i övrigt, med en fruktansvärd huvudvärk. Jag stannade hemma. sov massor. Hade nog en del att ta igen efter helgens historieskriverier



image92

En ny dator köpte jag :)   - HP compaq dc5700 - vilken kraft



image93

line 6 toneport :)




image94

Studio projects B1





Köpte förstås mer saker som mus till datorn, kablar och stativ till mick och gitarr. osv. MASSA KUL!!



image95

Uppfyller minst funktion, men attans vilken snygghet


To die wont make one live


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Kul att du är lycklig, Tomsi! :)

Förstår att du tänker på ordet "skitundersökning", anågende din kommentar alltså, det är sant att det är ett ord som används på tok för lite! ;P

2007-11-13 @ 15:37:26
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se
Postat av: Cajsa igen

Härligt att jag kan stava också...jag skyller på febern.

2007-11-13 @ 15:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0