Lådbils-rally

Jag vill verkligen skriva något jätte bra i detta blogg-inlägg. Något djupt, som den djupaste vattenpöl som aldrig torkar ut. Lovat ju =( Men jag är inte djup idag. Är mest irriterad på värdelösa, tråkiga människor och totalt värdelösa datorer.
Fast, hihi ^.^ som man är liksom, som person, så är jag på toppen humör nu igen :D hehe. några minuter senare liksom. hahaha.
Mitt härliga humör nu, har nog att göra med mina spontana inköp. Så jävla nöjd jag kommer vara i helgen. Helgen som redan nu är fullbokad och kommer bli helt superb! ja det är för härligt...

Så jag ber om ursäkt kära söta du. Jag är inte på läggning för något storslaget ikväll. Men jag har många ideér som jag bearbetar i skallen, hela tiden. Men dom är inte klara för att publiceras eller offentlig göras.


Imorgon åker jag till husby, alldeles ensam. Där ska jag träffa Gustav (kennystarfighter-gustav) haha!



- Du kan ju inte ha någon känsel alls i armarna nu?!
- Hah! Nej inte nu längre xD
- HAHAHAH!



Veckans låt:  Boxcar racer - There is, en låt med massor med minnen från högstadiet och en bättre tid

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jag är ganska nöjd med det här inlägget ändå! :)

Nu till morgonens resultat; gjorde som du sa (givetvis) men hade svårt att se taket eftersom att ögonen hade vissa svårigheter att hålla sig öppna, men det blev bara ännu en anledning att le. Suveränt tips!

2007-11-07 @ 08:40:35
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0