Gör om, gör rätt!


Ibland går saker åt helvete. Ibland försöker man göra saker man inte kan.
Då är det bara bita ihop. Hela världen faller inte i bitar för att du misslyckas, inte ens din egen värld.
Gör om och gör rätt! Du kan aldrig prova för många gånger.
Att sluta försöka är ett större misslyckande än att misslyckas.



image79


Die tage die fliesen dahin
genau wie wir unsere wörter schreiben
buchstabe nach buchstabe legt mann sie hinter einander
um einen satz zu bilden
Einen satz den wir zu verstehn versuchen


Who's gonna be the alfa-man
let us fight and see who stands
And when we are old and weak
then we battle scars, to tell the stories of each









Just a thought in your head, a memory who seems to be dead


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Du Tomsi, du vet att jag försökte få din uppmärksamhet i lördags va? Efter tif-festen anlände jag med raggarbilen och skulle hämta upp bror och där stod du på trappen...utan att se mig! Apropå inget. :)

Mm jag håller med, konstigt att våra skogsstigar aldrig korsades...men än är det inte försent, vi är ju båda tillbaka i dom trakterna så vi får se till att ses bakom en gran snart...och kanske dricka whiskey...? ;)

2007-11-02 @ 08:49:13
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0